Själv sjuk..ish

Nu har jag vrickat foten. Eller jag kanske skrev om det. Lindar den på natten. Gör ont på dan. Måste gräva fram lite lågklackade skor; platta gör ont och mina 10cm-heels på jobbet gör ont. 
 
Dessutom mår jag blä pga stressar på jobbet. Men nu är värsta perioden över hoppas jag! Hade ont i halsen idag men det blev bättre över dan.. Åkte ändå hem för säkerhets skull. Gå går bra, ändå. Ska försöka styrketräna i helgen iallafall, konditionen får vänta tills foten är bra men jag MÅSTE få träna nu. Styrketränar sällan nåt jag behöver foten till, det är lårmaskinen som jag ev får ta på ett ben alt hoppa.
 

Lindar f ö med en benlinda eftersom stödbandage ligger i okänd flyttlåda än. Haha! Men det är bra träning (glömt hur man lindar!) + skönt med fleecelinda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0