Ponnymamma <3

Februari:
- Mamma kan du hjälpa mig att sy en boxgardin tror du? Den behöver inte ens vara fin, kanske nån ficka på?
- Ja absolut!
 
Mars: 
- Mamma du det blev ingen tävling, hade du hunnit börja på boxgardinen än?
- Nä jag tyckte det var för mycket jobb och inte värt tiden, jag har beställt en åt dig!
- Oj jaha vad synd nu när det inte blev nåt..
- Ja men du kan säkert ha den sen nån gång! 
 
 
Alltså min älskade galna mamma. <3 Som blivit Ponnymamma i efterskott till vuxen dotter. Honär ju komplett tokig. Denna är så fin så jag smäller av!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0