Kändisspotting!

ALLTSÅ GUD. Gick på Hemköp och pratade med mamma i mobilen när jag ser en kvinna som ser vagt bekant ut. När jag precis passerar henne inser jag att DET ÄR TINNE WILHEMSSON. Brukar inte bli starstruck eftersom jag är van att träffa skådespelare jag gillar på nördkonvent, men nu blev jag helt skakis. Ville komma på nåt bra att säga men allt jag kom på var "vad bra du är", så då lät jag bli. 
 
Hon har sin gård här i Upplands Väsby och jag hörde att hon & Anton kom hem från Wellingtontävlingarna nyligen, så så konstigt är det inte, men icke desto mindre häftigt. Jag ser inte upp till jättemånga elitryttare, Peder & Lisen absolut, men Tinne är verkligen nån jag ser upp till. Hon rider så makalöst bra och så trevligt trots att det är på elitnivå.
 
Tinne & Anton
 
När vi rider långrunda runt sjön rider man förbi hennes gård Lövsta. Brukar alltid drömma om att möta Anton då :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0