I need it because of reasons

Har värsta städmanin denna helg! Det händer typ aldrig så jag vågar inte gå ifrån den för länge ifall jag slutar ;) Våren börjar komma, kanske därför? Snart är det Maj och jag ska göra det enda jag ska göra i sommar; åka till Oslo och Köpenhamn och se Kent. Ska till Göteborg 1 juni också och sen spelar de i Stockholm men det mesta av det är betalt, det är bara mat & hotell kvar (samt en av Göteborgsresorna). Så förhoppningsvis kan jag lägga undan första summan till bil nästa lön, för något annat ska jag inte göra i sommar just därför. Det gäller bara att hålla sig från allt sånt där som man vill ha men inte behöver. För bil behöver jag. 
 
Lami-cells Elite V-air hjälm med swarovskikristalller behöver jag inte nånstans.
Men oj vad fin den är.
 
 
 
Rosa ridbyxor med gulddetaljer från Glöckler behöver jag inte heller.
Men OJ vad jag vill ha dom. Det verkligen skriker Ann om dom, gör det inte?
 
 
 
Coola benskydd behöver man inte om man inte har en egen häst.
Men man kan ändå vilja ha dom.
 
 
 
Bucas zebratäcke behöver man heller inte utan häst. Och kanske inte ens med om de inte lider.
Men alltså attans vad det aldrig slutar vara snyggt.
 


Kommentarer
Mamma

Och så Luleå 21-22/6 :)

Svar: Ja, såklart! Glömmer den :)
Borrowed Hearts

2014-04-28 @ 15:10:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0