Bitterljuv post

Ja idag kom den, det otroligt snygga handmålade schabraket som jag beställt från USA och som skulle vara perfekt att ha på en häst som heter Honey Bird Twitter;
 
 
Tjejen som handmålar schabrak hade detta mönster uppe i sin Etsy-shop tidigare (den finns inte där nu) och jag mailade henne i början av Februari för att fråga om hon ändå kunde göra detta, det hade vart så fint för dressyren tänkte jag. Jo det kunde hon. Och sen när Honey blev sjuk kunde jag ju inte dra mig ur beställningen så jag fick det idag.
 
(Jag fick vänta att betala eftersom jag var pank och sen skickades det till min kompis Aaron som sen skickade det till mig, även om det blev bökigt och tog lång tid var det billigast så).
 
Oh så fint det är. Men det kommer kanske fler tillfällen att använda det. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0