Nu är jag tillbaka!

Tjohoo, nu är jag hemma. Jobbat idag och ska nu ut & pussa på Honey! Tror han fått vila mestadelen jag vart borta (bortsett från hans andra medryttare A's tisdagar) och det var rätt lugnt innan det med så vi tar nog bara en skrittur idag, blir lite igångsättning nu. Längtar efter farbror!
 
Måndagen innan jag for hade vi en kravlös bustur, han var jätteglad att få galoppera även om han knappt orkade pga ingen kondis just nu, haha. Älskade gullponny.
 
Har lite grejer på G med allt möjligt, kan inte skriva mycket mer än så just nu,  men kommer göra det när jag kan (snart!). Haha, sorry för vagheten..
 
Snart ute hos ponnyn. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0