Shopping

En av mina favoritserier är Nemi. När Nemi blir besviken kniper hon ihop ögonen såhär >.< och skriker "BESVIIIIIIIIIKEN!" 

Ja, lite så kände jag för att göra idag när jag kom till Hööks och kände på deras ridkjol. Vilken jävla skit! Min höstväst är mer fodrad än detta sladdriga mähä. Fan! Så jag får väl fortsätta drömma om en Uhip då.

Köpte iallafall tåvärmarna. Ibland kan jag nästan känna mig larvig som drar på mig så mycket reflexer och sen rider i skogen. Men man skulle ju aldrig nånsin vilja chansa. Dessa köpte jag främst dock för tåvärmningen, reflexerna på utsidan blir bara en bonus. De verkar bra iallafall, återkommer med recension senare.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0