Saker som glöms

Är så skönt att vara hemma på Runsa. <3 

Kunna gå på riktig toa (eller ja utedass typ men det är som riktig toa i jämförelse med att kissa i boxen), varmvatten i kranen och byta om i värme. I love it. Och så allt gullefolk. Nu är det lite "men heeeeej!" Och kramar men det känns mer & mer som att jag aldrig vart borta. 

Men också vägarna. Har bara ridit Gtorp nu eftersom jag inte riktigt vet hur de andra vägarna ser ut, men i måndags när vi red hem tjoade jag högt "jag älskar den hör skogen!". Och saker man glömt man tycker är mysigt, som när det är stjärnklart för det är SÅ stjärnklart när det inte är fullt av gatlampor. Och så (nästan) aldrig behöva möta bil och åååh vad glad jag är. :)

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0