Kallt, kallt..

Förlåt för bloggdvalan, har inte vart världens bästa vecka.. är ruggigt trött och på bläigt humör idag + att det är kallt och därmed säkerligen hårt i marken.. så blir det mer än skritt idag blir jag nog förvånad. Ska vara samma imorgon med, men då kan jag rida i dagsljus så då kanske man eventuellt kan våga sig ut i skogen även om det är hårt, när man ser var man rider. Bra är iallafall att jag får testa tåvärmarna :)
 
För nåt ridhus blev ju inte bokat, typiskt. Är lite feg också, det är väl bara första gången och det är läskigt att åka dit. Man bokar ridhuset genom att sätta in pengar på ridskolans BG och anger den dagen man ska rida, sen är det bara dyka upp när ridhuset är ledigt. Så egentligen är det ju inte skitsvårt men jag blir bara nojig och tänker att elaka ridskolemänniskor med flådiga halvblod ska stå där och glo på en eller att man gör nåt fel.. haha. Man blir liksom nervös trettonåring igen. :) Äh, är ju bara larvig, ska nog försöka ta tag i det nästa vecka för då ska det bli -12 grader.. Vi skulle ju egentligen rida för Marika då men det har vart lite knapp kommunikation så jag vet inte om det blir av. Skulle ju vara nice att ta lektionen där förresten.
 
Snö nu tack!


Kommentarer
Felicia

Vilken söt häst :)
Har precis startat en ny blogg förresten, kika gärna in!
Kram

2013-12-02 @ 13:49:28
URL: http://riderstory.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0