Födelsedagsfilm

Ska skriva lite mer om stalldan sen. Sen jag kom hem från stallet har jag badat, tagit en tupplur med katten & kommit fram till att jag aldrig kommer orka äta allt jag köpt till idag. Haha, ej oväntat.. ;) Nu hoppas jag att jag blir hungrig snart för då blir det tacos. Eller wraps snarare. Ser på lite gamla favoritfilmer just nu, för tillfället Disneyfilmen Tangled, och sen ska jag se Pitch Perfect. En av mina självklara favoriter i Tangled är hästen Maximus, han är så underbart rolig.
 
 
Haha. Nån som känner igen sig? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0