Upphånglad

Haft en härlig dag i stallet som jag ska skriva mer om imorgon, men just nu kom jag bara att tänka på en grej som hände när jag släppt ut henne och gick med grejerna till sadelkammaren. Hon stod vid grinden och tittade på mig och var så söt att jag var tvungen att gå dit. Walentino & Sudden stod också där, ett par meter från metallbommen.

Först gick jag till henne och kliade henne lite i pannan, sen gick jag fram till bommen och pratade till killarna, som unisont kom fram och "hånglade upp mig", Sudden är nyligen fyllda fyra och Walentino är väl inte fyllda två men de är båda så härligt buffliga. Man ska ju korrigera men ibland kan jag inte låta bli att älska den där buffelheten, plötsligt stod jag där med två grabbar tätt inpå och hade en arm om varje och det var så mysigt. Fina killarna. Kommer sakna dom så när jag måste sluta på Runsa :'(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0