Senare

Efter att ha fått fulgrina (när man låter helt förjävlig och bara hulkar ni vet) ordentligt när jag kom hem, ätit lite tröstmat & sett första tredjedelen av Hunger Games är jag äntligen väck med dagens spänningshuvudvärk. Kliver nu in i förnekelsen och sparar nästa fulgråt tills sista dagen med henne, när det nu blir.
 
Istället tänkte jag rekommendera ett intressant blogginlägg om en föreläsning som Elfstrandstjejerna vart på. Låter superintressant, det är verkligen nåt som jag själv skulle vilja gå på, det där med sadlar och om de passar eller ej är så himla knepigt tycker jag, och inget som jag har NÅN aning om. Åter igen dock Stockholmssyndromet; varför inga roliga föreläsningar i Stockholm. Antar att det är dels för att man inte hör om dom, men undrar lite också om folk i Stockholm är för tävlingsnördiga för att bry sig om sånt här så mycket? Betalar bara en sadelutprovare, klart? Hm? Vet inte. Men som Emma skriver i inlägget behöver ju inte det vara helt klockrent heller..
 
 
Nej, nu ska jag försöka fixa lite matlåda och sen ta ett bad. Blev ruggigt frusen på hemvägen.
Vårjackan håller men jag måste börja använda handskar & kanske en halsduk igen.. suck.
 
Imorgon ska jag till Björknäs. Ingen plan men är sååå sugen på banan. Men i helgen ska grushögarna bort så då kanske vi äntligen kan få till lite dressyrpass.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0