Helgplanering

Är på väg till Honey nu, idag blir det en Högvretisrunda. Det gillar vi båda! Ikväll kommer min mamma ner från Luleå för en långweekend. Roligt! Har hästarna som vanligt så imorgon tänkte jag bara skritta eller tömköra honom så mamma kan gå med, och på lördag ska jag & F hoppa med tjejHoney & Cytra, iih! Jättekul, alltid roligare tillsammans. Ska försöka tvinga mamma att fota då också. Och kanske filma. Haha! Får se om jag vågar visa sen, inte hoppat seriöst på x antal år.

Mamma är gammal hästtjej-som-blev-allergisk, men lite häst tål hon. När hon var ung och red fanns det en sån "skräckhäst" på hennes ridskola som var jätteelak mot alla - utom mamma. Min moster Torborg är också hästmänniska, om ni minns så skrev jag ju tidigare i år att hon fått ta bort sin fina Bellman som hon haft så länge jag kan minnas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0