:'(

Nej, än har hon inte flyttat, min lilla skrutta, babe, baby, darling, surtant, fjompa & Filifjonka.
Men snart. 15 juni fick jag veta nu idag, och så går man sönder lite igen.
 
Måste vara jättejobbigt för J med. Jag är ju en sån känslomänniska och sånt är så himla jobbigt när man har djur i sitt liv. Fast det är ett bra datum. Jag var lite orolig att det skulle bli när jag var i Paris, och hon åker på en lördag (som normalt är min dag). Har alltså två gånger kvar med henne, nu på lördag och nästa vecka. Nästa vecka har jag bara henne och inte andra Honey, så det är skönt att få ha en lång sista dag att säga hejdå på, både till henne och till Runsa, eftersom jag sen inte kommer vara i det stallet mer. Lördagen hon åker kan jag distrahera mig med andra Honey för att inte tänka på det, och sen åker jag till Paris veckan efter och får distrahera mig med annat. Och sen har jag min andra Honey och det är bra för jag vet efter Rauen att det är lättare att släppa taget om man har en ny direkt.
 
<3 vår favvomysställning, jag kliar henne i och runt öronen och myser ner på hennes hals.


Kommentarer
Linda

Jag tolkade ditt tomma inlägg som att hon åkt.
Men tur du har två gånger kvar iaf. Usch så sorgligt.

2013-05-30 @ 23:08:35
Valross

*kram*

2013-05-31 @ 12:53:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0