What do we say to fever, child?

Honey har vart lite hängig & hostig i morse så jag ska tempa honom när jag kommer ut snart. Det, plus en lite vickande framsko, gör att det ser ut att inte bli nån ridning idag. Tanken på en sjuklig ponny är ju inte kul men idag har jag haft en sån jävla skitdag på jobbet att jag faktiskt till och med ser fram emot att komma till stallet och tempa hästen. Då fattar ni..

Måndagar & fredagar hade jag ju förut när jag red tjejHoney tre dar i veckan och det är faktiskt bästa dagarna tycker jag. Skön avvarvning om måndagen vart förjävlig (idag), och skönt avslut på jobbveckan oavsett hur den varit! Håller tummarna att skitdagen slutar bra nu = ingen feber.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0