Medlem!

Är på väg ut till Runsa nu, i veckan har hon gått lite mer så förhoppningsvis är det en lite mer behaglig loppa att rida idag. ;) Har tänkt värma upp runt varggropen och sen känna av henne lite på banan har jag tänkt, förutsatt att den är OK.

Suddis medryttare L & Grann/Emersons ägare J ska hänga med på CR-träningen som vi planerat in nästnästa söndag dvs 17 mars. Nu är det bara hålla tummen att banan inte är isig då.. Ska bli riktigt kul!

Nåt annat jag är glad över är att jag gått med i Svenska Ridtravarförbundet. Har tänkt på det ett bra tag men inte kommit mig för det. Men nu är jag medlem! :)



Kommentarer
Linnéa

Nice blogg! Bloglovin' eller länkbyte? Ha en bra dag, kram!

2013-03-02 @ 09:56:22
URL: http://arwens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0