Inspirerande dag!

Camena & Honey idag på förmiddagen
 
Det sa bara svisch så var den här dan förbi! H & jag fixade allt i stallet först, kokade kaffe i stallet och hälsade på hästarna i hagen. Honey stod med båda täckena i gassande sol så jag tog av stalltäcket, hon är så känslig i ryggen och det är svårt med täckningen nu när det är kallt på morgon/kväll och varmt på dan men idag blev det ju faktiskt sommartid och igår stod hon bara med Bucastäcket och visade inget så det var inget att snacka om tyckte jag.
 
Sen drog vi till Max och åt (mmm chili cheese <3), jag sprang in på Siba och köpte ett minneskort och sen åkte vi till Märsta Ridklubb och Tobbe Larsson-clinicen ooooohhhh vad bra det var. Fast för kort! Hade lätt kunna sitta tredubbla tiden och mer ändå. Tänk om man hade 15 papp över i byrålådan och kunde åka iväg på hans vuxenridläger på hans gård i sommar.. Han är verkligen så bra som han verkar.
 
Har fotat en del och filmade en 9 min lång snutt när han rider en av sina Frieserhingstar, som laddas upp till YouTube as we speak, den och fotona kommer i bloggen.. snart. Lite mosig nu (förkylningen inte helt borta än) och måste fixa i ordning vardagsrummet till lilla kissmissan som kommer imorgon. Är nästan nervös, det känns kul och spännande men även jobbigt på samma gång. Nästan lite som ett svek fastän Zlatan vart borta 3 år i Juni. Vet att det inte är det men känns lite så ändå. Men det blir nog bra. 


Kommentarer
Gun

Det blir bra med nya katten. Du ersätter ju inte Zlatan, det är bara Joe som får en kompis

Svar: Jag vet. :)
Borrowed Hearts

2013-03-31 @ 21:24:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0