Full skalle

Det kan nästan vara svårt att ta in allt efter en inspirerande clinic, jag känner mig så överväldigad just nu. Det kanske jobbigaste för mig som inte har egen häst att leka med, är ju att det är svårare att applicera allt. Men jag får ta med mig det kloka i mitt medryttarskap och min ridning så, och försöka minnas och ha kvar till den dagen mitt namn står under "ägare" på travsport.se. Nån dag.. Här är iallafall 9 minuter av dagens clinic. En Friser skulle man ha alltså.. men jävlar vad pälsglans det skull gå åt åt den manen, det är ju typ en hel flaska i veckan! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0