Pepp!

Imorgon blir det ut till Runsa en sväng för att visa stallet för en, ev två intresserade. Tänker inte skriva mer än så om det just nu ;) men jag håller tummarna för att dessa potentiella hyresgäster sommer älskar Runsa lika mycket som jag! Lovar att skriva mer sen när allt är klart, åt ena hållet eller det andra.
 
Önskar jag kunde säga att det kommer kännas konstigt att Baby inte kommer vara där men eh, en börjar bli van. :( Ska se till att dra med spekulanterna till betet också så jag får pussa lite på de andra hästarna, var ju bara två veckor sen sist, men ändååå. <3
 
Nu har jag semester och ska till Paris och det blir nog 100% icke hästrelaterat om jag inte skulle snubbla över en hästaffär alt ser nån ridande polis eller så, så här kommer bara ganska tomt till fredag nästa vecka då jag är hemma & ska rida Honey igen!
 
Halvman - blir det nya hästbloggtrenden? ;)
Puss farbror, vi syns om en dryg vecka! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0