Hästfri dag

Förra veckan red jag knappt alls, men då hann jag inte sakna det eftersom jag var så uppe i att min farmor dog och att det var min sista dag med Honey. Denna vecka däremot, när jag vart i stallet 5 dar av 7, så känner jag idag att å, var det inte länge sen jag var i stallet? :)
 
Men det är ändå skönt med en hästfri dag i veckan så man hinner styra upp saker man inte hinner annars, idag har jag rensat ur böcker jag ska skänka bort, jag har diskat två omgångar, städat undan vinterjackor, lagat två tröjor, målat tånaglarna, putsat/sprayat mina tre par vinterkängor och så var H förbi en kortis och fick hälsa på kissarna och få nycklarna. Just nu pausar jag och ser på reprisen av Ponnyakuten säsong 3 på SVT Play. Senaste säsongen som gick var 4 och just nu kan man se på Tobbe Larssons Instagram hur de spelar in säsong 5, men det var så länge sen jag såg tredje säsongen att det är som att se den på nytt.
 
 
Joe utnyttjade genast vinterjackorna som bädd såklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0