Trött

Var hemma sjuk igår med, var lite trött och seg men mest för röstens skull. Idag ska jag dock jobba och hoppas jag håller nu & inte får återfall igen.

Hade tänkt ta det lugnt med Honey igår men det gick väl sådär. Red Björknäsvägen-Granaskogen-Granaslingan. Trots en annan ponny där gick det OK men han var rätt ouppmärksam i galoppfattningarna. Jag gör dock säkert nånting fel, typ sitter på fel sittben eller nåt. Hm. Vi red ett varv runt hela, sen raksträckan igenom och när vi var längst bort tog vi en galopp över gräset och så hem.

Jag var rätt trött efter det, borde inte galopperat så mycket. Men men. M är bortrest så jag kommer kanske ha honom lite mer men vi får se om det blir denna v eller nästa. Borde ta det lugnt den här veckan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0