Städhelg!

Haft en riktig städhelg, igår i stallet & idag hemma. Här har jag packat ner en hel EXPEDIT-bokhylla som tyvärr ska slängas. Underskivan var totaltförstörd av Effies revirmarkerande. Så nu har jag sex flyttkartonger, och diverse IKEA-kassar & lösore som upptar ca hela mitt kök. Har inte precis bestämt hur jag ska ha det möblerat nu eller om jag ska köpa en ny bokhylla eller inte så det kommer nog få vara så ett tag, fast jag hoppas kunna ställa kartongerna i vardagsrummet. Är bara lite orolig att hon ska kissa vid dom så det förstör böckerna inuti så jag ska avvakta lite och se om det här gör nån skillnad i kisseriet.
 
Men iallafall, här är lite foton från den mer bloggrelevanta stallstädningen;
 
Skrubbad krubba - den var totalt nedsölad uppifrån och ner med lucern innan.
 
 
Rengöring av benskydd & reflexer (bootsen ligger i vattnet).
 
Helt renskrubbat skåp innifrån & ut, samt städat & rensat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0