Silence will fall

Nääää vet ni nu är rösten sämre igen. :(
Vart hel tyst hela em + ska vara det imorgon & hela helgen. Blääää, känner mig SÅ osocial som bara kan sitta tyst och typ nicka eller skaka på huvudet. Och skriva lappar. Sjukt frustrerande, jag tror aldrig jag tappat rösten förr. Däremot är jag pigg & funkar, väldigt hostig dock så lite trött av det.

Skönt då att man inte kommunicerar med hästar med rösten! Eller ja, klart den är en hjälp men smackningar och klickande gör man inte via stämbanden så det går bra. Dock får jag inte småprata med Honey i helgen, men jag borde orka rida. I min Perfect Shoulders, wiii! :)

Så sugen på personlig blogg men vet inte.. Svensk eller Engelska? Gamla eller starta ny? Design.. Vill jag verkligen igen? Svååårt. I-landsproblem..



Kommentarer
Friskey

Krya på dig! :)

Svar: Tack :)
Borrowed Hearts

2013-07-04 @ 21:05:55
URL: http://friskey.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0