Reafavoriter (eller: Hade jag en egen häst & massa pengar..)

Kikade igenom hästshopparnas reor, här är mina favoriter;
 
Svettäcke från Eskadron, förr 820:-, nu 479:-
Jättesnyggt!
 
 
Softshelljacka från Jackson, förr 699:-, nu 399:-
 
 
De här var på min önskelista i julas, önskar jag hade råd att köpa dom nu!
 
 
Hackamore, den typen som tjeHoney hade. Tycker det är snyggare än Hööks.
Förr 495:-, nu 275:-
 
 
Varför bråka med både strykkappor och reflexer när man kan få både och?
Förr 249:-, nu 110:-
 
 
Förr 490:-, nu 343:-
 
 
Galet snygga benskydd från Prestige, förr 1589:-, nu 1084:-
Jag vet.. svindyrt även på rea, men ÅH vad snygga.
 
 
Once you go Ariat you never go back.. drömmer om ett par nya även om mina hållt i 7 år.
Förr 2459:-, nu 1499:-
 
 
 
Har man behov av en förbygel MÅSTE man ta denna från Glen Gordon.
SÅ. SNYGG. Förr 1099:-, nu 769;30
 
 
 
 
Snyggaste schabraket med Lena Furberg-häst på. 
ÄLSKAR DETTA SÅ. Förr 249:-, nu 124:-
 
 
Vi hade detta bogskydd på tjejHoney i vintras,det var kanon.
Förr 269:-, nu 134:-
 
 
Horze rear ut hela sin knalliga sommarserie Brighton på 20%, här täcket.
Förr 389:-, nu 311;20
 
 
Tooooookigt fin hållare för benlindor, förr 129:-, nu 103;20


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0