Frysmärkt = Utmärkt!

Såg en så jävla puckad annons på hästnet för ett varmblod. "Det bästa med hästen är att frysmärkningen inte syns" Eh. Vänligen avgå. Jag förstår ju visserligen inte ridtravarförakt över huvud taget eftersom jag älskar dom och är stolt medlem i Ridtravarförbundet men jag vet att vissa "målar över" frysmärkningen på tävlingar. Helt galet. Jag ÄLSKAR frysmärkning och tycker det är superfint. Har gjort sen jag var liten, always will. :)
 
tjejHoneys frysmärkning vintertid vs sommartid.


Kommentarer
Linda

Jisses så fånigt. Varför köper man en travare om man inte vill ha en travare kan man ju undra.
Finns massor med hästar utan frysmärkning.

Svar: Verkligen.
Borrowed Hearts

2013-07-05 @ 22:00:22
URL: http://stjarnstralar.blogg.se
Sanna

Min kompis har en travhäst men hon skäms så gudomligt för att han är travare och är frysmärkt, hatar att han får travsteg i hagen osv. Tycker att skäms man så över travhästar så köper man inte någon heller. Jag tycker det är kul att visa att travare faktiskt kan dem med =)

Svar: Klart de kan, de är ju hästar. Håller med, man ska ju inte köpa travare om man inte vill ha. Jag VILL inte ha halvblod eller SWB, jag vill ha en travare sen dag jag köper häst! Mycket roligare individer tycker jag. :) Och frysmärkningar är skitnsyggt.
Borrowed Hearts

2013-10-15 @ 11:49:43
URL: http://cowgirlsdontcry.blogg.se
Sanna

SV: Precis, jag köpte min travare för att jag ville ha den rasen, annars hade jag inte köpt den! =)

Svar: Helt rätt! :)
Borrowed Hearts

2013-10-15 @ 13:47:45
URL: http://cowgirlsdontcry.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0