Throwback Tuesday: Januari för 3 år sedan..

 
 
Före tre år sedan, Januari 2010, så hette min medryttarhäst Mårten, jag satt och tittade lite på gamla kort och hittade denna suddiga bild, gamla Lazella i bakgrunden (är det väl?) Lucas i bakgrunden såklart, tack Elin ;). Det jag fastnar mest på är hölådorna, vad hände egentligen med dom? Nu för tiden ligger höet rakt ner på marken i hagen. Som ni ser var det ju rätt utdraget här med, blir ju så med hösilage som de måste bråka lite med för att få ätbara tussar. Ändå lite trist när det är lerigt, känns som att onödigt mycket hö går till spillo.


Kommentarer
Elin

Meh, det är ju Lucas! Lazella hade inga stora tecken ;)

Svar: Haha ja såklart det är! Glömde att ni stod kvar då ;)
Borrowed Hearts

2013-01-22 @ 22:25:39
URL: http://beautyalices.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0