Godnatt Bellman :'(

 
Här är jag och min moster Torborgs häst Bellman. Jag tror bilden är tagen när jag gick i högstadiet, det är hursomhelst ute i Bellmans "semesterstall" på Hindersön där han brukade stå ibland. Min moster har ridit sen ung ålder (mamma också, fast hon blev allergisk sen) och har haft Bellman så länge jag kan minnas. Väldigt nyligen har han tyvärr fått åka till Trapalanda, 27 år gammal. Han har levt ett långt och fint liv, men jag tycker så himla synd om min moster, det måste vara helt fruktansvärt att bli av med honom efter så lång tid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0