En andra åsikt tack?

Alltså jag är lite labil just nu eftersom jag har vinterdepression, så jag kan jaga upp mig lite i onödan dessa tider men jag håller på att bli lite knäpp på den här hästägaren vars häst jag ska provrida. Kan ni som är normala i skallen fast det är vintertid berätta för mig om ni tycker att det här är normalt beteende?
 
4 jan: Annons ute. Tror jag svarar då, alt 5 jan, via mail, hon ber om mitt mobilnummer så vi kan höras, jag skickar det.
 
6 jan: SMS fram & tillbaka m hästägaren, vi bestämmer provridning söndag 13 jan. Hon svarar direkt jag skickat SMS, inga konstigheter här.
 
12 jan ca 20.00: Jag SMS:ar och säger att jag är sjuk, ber om ursäkt och föreslår helgen därpå, alt torsdagen innan.
 
13 jan: total tystnad
 
14 jan ca 13:00: Hästägaren: "Torsdag blir bra!"
 
15 jan ca 07:00: Jag: "Vad bra! Jag kan vara ute xx:xx enligt SL :)"
 
15 jan ca 15:00: Hästägaren: "Kan vi ta det i helgen istället?"
 
15 jan ca 18:00: Jag: "Absolut, funkar söndag samma tid? (20 över XX?)"
 
16 jan: totalt tystnad
 
17 jan 22:30: Skriver detta, inte hört ett ord sen jag skickade SMS för nu två dar sen.
 
 
Alltså ÄR det bara jag som är otålig/knäpp eller?
 
Jag hade kunnat fatta om det var en mailkonversation, vissa kollar inte sin mail jämt men det här är ju alltså SMS! Jag var lite sen med att svara på hennes SMS från måndagen (14:e) för jag blev lite sur på att hon dröjt så och svarade därför inte direkt när jag fick det på lunchen, och så var jag så trött och sjuk efter jobbet och glömde svara då. Men alltså.. äh, jag vet inte. Jag har skitdålig magkänsla på det här nu. Samtidigt vill jag ju liksom inte dra mig ur det för då förstår jag ju att det är jag som ser svamlig ut. Jag tycker bara att jag försökt vara vara tillmötesgående trots att jag ville byta dag men allt det här känns bara jättemärkligt.


Kommentarer
Linda

Jag är inte heller normal i huvudet typ nånsin men speciellt inte på vintern.
Fast det där känns inte riktigt okej. Känns som upplagt för fortsatt strul.
Om personen hör av sig igen kanske du kan säja att du redan hittat en häst att rida.

Svar: Eller hur.. hon hörde till slut av sig men ja, får fan vara VÄLDIGT imponerande om jag ska tacka ja..
Borrowed Hearts

2013-01-18 @ 15:41:12
URL: http://stjarnstralar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0