Tog en sväng förbi Hööks efter jobbet..

 
Mest var jag ute efter handledsskydden, de är egentligen inte ridrelaterade för mig men jag får ont i handlederna ibland i allmänhet, förmodligen för att jag knakade lederna för mycket när jag var liten. Men ibland sover jag också med handlederna i 90 graders vinkel för att jag liksom viker in händerna (som en katt gör typ). Så jag har tänkt att jag borde testa Back On Track, fram tills nu har jag haft ett långt svettband som stöd på ajiga dagar men även om det hjälpt lite har det ju inte riktigt den stödfunktionen. Haft lite ont senaste dagarna, kanske för att det vart kallt? När jag vant in mig med dom och har tid/är frisk nog att gå på yoga ska jag även testa dom där för de ska ge bäst resultat när man faktiskt aktiverar stället man har BoT på, och jag har problem med vissa yogaövningar (och även typ armhävningar) pga handlederna. Inte så hästrelaterat som sagt för jag får sällan ont i stallet, då har jag haft det sen innan, men kan ändå lämna en recension sen om nån är intresserad! Vet inte om jag inbillar mig men tycker de värmer på redan efter bara 10 minuter nu. :) Känner ni inte till Back on Track innan kan ni läsa mer här.
 
När jag ändå var i nya Hööksbutiken tog jag en svängom runt men hittade inte så mycket. Eller jo, men inget som jag tycker mig kunna köpa som bara är medryttare. ;) Dock har vi inte så mycket svampar till Honey ♀ och det kan jag sakna lite så när de här kostade 6:- styck så slog jag till så de ska jag ta ut på lördag. Hovkratsarna har jag tänkt ha en i varje västficka i vardera stall, för är det nåt jag avskyr så är det att leta efter hovkratsen längst ner i ryktpåsen, alt att man glömt ta med den till hästen. Jag vet, hysteriska två meter bort till den men ni vet hur det blir i stallet, man springer fram & tillbaka nog mycket ändå. Plus bra med en liten att ha i fickan när man rider ut också (de här är alltså superpyttiga om det inte syns)!


Kommentarer
Linda

Back on Track är skitbra!

2013-02-26 @ 22:28:19
URL: http://stjarnstralar.blogg.se
Linda L

Back on Track är super. Värmer gott. Jag känner iaf att det rör sig på insidan av kroppen. :) Använder BoT för att värma och mjuka upp axlarna och nacken som jag har problem med.

2013-02-28 @ 10:17:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0