Nån som söker häst?

Tror inte jag känner nån som söker medryttarhäst/halvfoderhäst men NI kanske känner nån som gör det? I sånt fall så finns det världens gulligaste lilla varmblod i mitt nya stall, där de böhöver hjälp 3-4 dagar i veckan mot halva kostnaden (ca 1300-1500). Ni kan läsa mer om Mina som hon heter i annonsen här, dock vill jag lägga till att hon är gulligare än vad som syns på dom fotona. :) På beskrivningen låter hon väldigt lik (tjej-)Honey och jag hade nog vart jätteintresserad av henne själv om inte M hunnit ut med sin annons först! Har tagit in henne två gånger och tycker hon är trevlig, lite reserverad men uppmärksam och inga problem hantera. För gärna ordet vidare om ni känner nån.
 
Har vaknat för en halvtimme sen, nu ska jag bara äta frukost och sen ska jag åka ut till just det stallet & boy Honey. ;) Det är superfint väder idag, nån plusgrad t o m så vi ska rida ut längs vägen som går till stallet har jag tänkt. Kollat bussarna flera flera gånger för jag fattar liksom inte att det går bussar dit en gång i halvtimmen HELA DAGEN. På en SÖNDAG. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0