Mysmorgon

Blev en mysig morgontimma i stallet, ingen var där så jag gav höet och bar sen ut lunchen i lunchhagen & stängde grinden dit (den som har lunchen öppnar). Sen fick katterna mat medan jag fixade hö, lämnade hönätet & morgonhöet där uppe så kan jag bara hämta det ikväll. Gav hinkarna sen, och så fixade jag kraften. Noterade nöjt att Honey ätit mestadelen av Lusernen när jag gick, så jag har nog kommit på hur mycket vatten det ska vara. Han hade nämligen lämnat ganska mycket förra veckan då jag blandade i lite för lite vatten, men nu har jag kommit underfund med hur mycket det ska vara! :)



Kommentarer
Linda

Oj vad du är ambitiös. Finns det fler som du?

Svar: Äh :)
Borrowed Hearts

2013-02-15 @ 12:32:05
URL: http://stjarnstralar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0