Endast tuppen är vaken?

Gud ändå vad man håller på med för de här djuren. Kopiöst tidig morgon idag men faktiskt känns det inte så farligt. Än. Väntar på stallbussen så jag är i stallet om 20 min ungefär. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte med det här, för när jag gick hemifrån i morse slog det mig att den som har morgon kanske inte kommer förrän åtta? (Morgonfodring är 7-8)

Men tja, jag tänker att jag ger väl maten när jag kommer nu och så kan jag fixa hö & kraft nu iallafall som minst, så är det en sak mindre att göra ikväll. Mocka går ju faktiskt rätt snabbt så det gör inget om det måste vänta. Sen kan jag väl hjälpa fixa morgonen (dvs bära ut vatten & lunchhö etc) om inte annat. Håhåjaja. Borde väl eg kunnat erbjuda mig hela morgonen idag men det ska täckas om och skydd av och allt så vet inte om jag hinner med allt det. Vi får se! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0