Pirr

Ligger i badet och har nog kommit på minst 10 olika anledningar till att inte åka till Uppsala på medlemsträffen idag. Det är bara svammel så självklart ska jag åka, jag är bara pirrig. Jag är ofta så, har jag något inplanerat blir jag ofta väldigt anti att göra det på dagen, helst om det är på en ledig dag och även om jag egentligen vill göra det. Det är väl för att man kliver utanför sin comfort zone, men åka ska jag. Tror det kommer bli jättetrevligt! Och blir det inte har jag slösat bort ett par timmar som mest, så det är inte hela världen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0