Pausfågel

Sorry för frånvaron, har helt enkelt vart för mycket nu innan jul. Imorgon åker jag dock hem till Luleå och då borde jag hinna ikapp med inlägg. Dvs 6 dagars paus från Honey men lite klappa häst blir det då jag ska och hälsa på min gamla medryttarägare Linda & hennes pållar på måndag. Det blir trevligt, hon har inte mindre än 5 hästar, bl a Mayan som jag känt sen hon var en liten fölis.
 
 
Jag & bäbis-Mayan 1991. Och underbara mamma Beauty Day.
Kanske det trevligaste stoet jag nånsin träffat.
 
Mitt träns kom igår, JÄÄVLARRR vad det var snyggt. Men kommer inte passa på Honey, såg det på en gång. Det var ju full men jag hoppades väl lite ändå.


Kommentarer
Linda

Häng det på väggen =)

Roligt att du kommer på besök, vad ska vi hitta på måntro?

Svar: Ja det beror väl på hur dina pållehästar mår, I'm up for anything :)
Borrowed Hearts

2013-12-20 @ 14:51:30
URL: http://stjarnstralar.blogg.se
Linda

Ja Mayan är ju i form iaf, lite värre med dom andra men alltid nått kan vi nog få till =)

Svar: Vi hittar nog på nåt :)
Borrowed Hearts

2013-12-20 @ 21:01:15
URL: http://stjarnstralar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0