Julkalender

1. En kort recension av den bästa boken jag läst i år
2. Det starkaste minnet från 2013
3. Det gulligaste djuret jag träffat under året
4. Utan tvekan den låt jag lyssnat mest på!
5. Den finaste kramen jag fått
6.  Det här fick mig att börja gråta
7. Den bild jag är mest nöjd med
8. Av alla filmer jag sett det här året är det här den bästa
9. Det blogginlägg som jag vill att alla ska ha läst och varför
10. Det godaste jag ätit!
11. Sommarkvällen som jag aldrig ville skulle ta slut
12. En mycket trevlig överraskning!
13. Något som gjorde mig riktigt stolt
14. Det finns många bra serier men det här är den jag tyckte mest om
15. Tack för att du är min vän!
16. Den bild som representerar mig 2013
17. Ett användbart tips eller knep som jag vill dela vidare
18. En resa jag gärna gör om
19. Årets mest minnesvärda konsertupplevelse
20. Det här är jag som mest tacksam för
21. Jag blir så lycklig av den här bilden!
22. Det bästa beslutet jag tagit och varför
23. Det finaste meddelandet jag fått under året
24. Valfri rubrik som du vill lägga till
 
Redan 2 dar efter men jag tar igen dom under månaden. Ska hålla detta hästrelaterat har jag tänkt!
 
Skrev om dagen tidigare men det försvann morr bloggappen. Återkommer om det med. Nu ska jag sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0