Åh herre..

Har ni mycket tid & vill läsa en deprimerande härva kan ni först läsa detta (1), sen detta (2), sen detta (3) & detta (4) (& ev detta (5)).
 
Jag krääääks på argumentet "jamen toppryttarna gör det". Och jag orkar inte ens skriva mycket mer om själva sakfrågan, behöver jag ens säga att jag är team Elvira/Annu? Eventuellt ska ni inte gå in och läsa 1-2 + 5 om ni inte vill bli förbannade och framför allt ge dessa personer mer trafik. Vissa hästbloggar är min motsvarighet till Bonde söker fru. Vill inte men kan inte motstå. Detta kan ju enbart vara gjort för att skapa trafik. Jag hoppas det, kan inte för mitt liv tro att nån är så urbota..
 
Men å andra sidan har ju nån skapat Pessoabettet och Dyon-nosgrimman också.


Kommentarer
Linda

Ja. Jag blir gråhårig på folk. Detta tillhör kategorin tappat tron på mänskligheten.

Det är intressant hur man kan vara så blåst. Inte bara bloggaren i sig utan alla komentarer.
Jeeez.
Tyr som fan det finns de som Elvira med vett i skallen annars hade jag flyttat till månen eller nått.


Svar: Verkligen.
Borrowed Hearts

2013-12-28 @ 00:33:38
URL: http://stjarnstralar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0