Hööks höstkatalog

Jag vet, svinlänge sen den kom nu. Och NU känner jag att jag har tid att spalta min favoriter. Eller egentligen borde jag packa min lägenhet men jag pausar just nu.
 
 
De här senskydden från JH Collection var bara så GALET snygga!
 
 
 
 
 
Jag behöver VERKLIGEN inte nya ridbyxor.. men de här var himla fina, också JH Collection.
 
 
 
 
När jag får råd ska jag köpa ett par nya ridskor från Ariat. Det här är den billigare varianten av de två modeller Hööks börjat sälja nu. Har ett par Ariat nu som jag haft i 7 år. NU börjar de gå sönder liiite. Så jävla bra kvalité, och så sköna. Skulle aldrig kunna tänka mig ett annat märke. Det får kosta.
 
 
 
Däremot behöver jag köpa nya vinterskor, och det står mellan dessa från Jolly Jumper..
 
 
 
..eller dessa från Steeds. Det som som talar emot dessa är att det just är Steeds. Det var det märket det var på de värdelösa vinterkängorna jag hade som inte ens höll två vintrar.
 
 
 
 
 
 
Det här gulliga Aachentränset som jag gärna sett tjejHoney i, finns nu även i Full! Det gjorde det inte när det kom så det är ju kul! :) Skulle nog inte passa pojkHoney utan snarare hästar med lite smäckrare huvuden.
 
 
Det här gillade jag faktiskt INTE. Jättemärkligt färgval på Lena Furberg-hästen, ser inte mycket bättre ut på riktigt. Trist, för jag brukar tokälska Lena-schabraken.
 
 
 
Då var det här bättre + väldigt juligt & fint! Den finns i blått också men då blir hästen för mörk.
 
 
 
Ääääälskar dessa rosa skydd från Equui-Gard! <3
 
 
 
Fingrade på detta täcke på Hööks, det är finare på riktigt än på bild. SÅ fint!
 
 
Denna fastnade jag inte för i katalogen, men tyckte det var så fint på riktigt i affären!
Mycket bättre trådval på broderiet här!
 
 
 
Alltså ursäkta men hur genialiska är inte dessa tåvärmare/reflexer?!
Och bara en hundring. Ska LÄTT köpa dessa när jag har pengar igen.
 
 
 
Ska även köpa dessa thermoleggings med borstad insida (!). Jag fryser alltid så och de blir perfekta som långkalsonger. Är det inte FÖR tokkallt rider jag sällan i ridbyxor på vintern utan oftast bara långkalsonger & thermobrallor för det blir nästan varmare. Med dessa blir det ju klockrent!


Kommentarer
Tilde

Tåvärmare grejen ska jag definitivt köpa! :)

Svar: Ja den verkar kanon!
Borrowed Hearts

2013-08-26 @ 13:43:22
URL: http://empirebroline.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0