Planeringsdag

Sitter på jobbet och ska snart träffa en kollega för lite Ullaredplanering, vi ska åka dit och shoppa nån helg och jag är grymt pepp för detta. Har aldrig vart där men fått sug på senaste (skyller på blogg-Tyra), ska bli spännande att se deras hästavdelning, har ändå hört att den ska vara helt OK. Ska bli kul!
 
En jobbdag kvar innan min hästvecka och jag börjar känna mig hängig..? :(
Hoppas att det bara beror på att jag sovit sjukt dåligt förra veckan.
 
Imorgon blir det mest troligt uteritt på ponnyn (pojkHoney) eftersom vi fått nytt grus till banan och det måste krattas igenom innan vi kan rida på den, och på lördag ska jag rida på banan med tjejHoney, vatten be damned! Vi ska öva LC-programmet som jag lärt mig, det är inga avancerade grejer utan mest styrsel så att säga. kämpigt blir ju högergaloppen eftersom hon inte kan fatta den på rakt spår men som tur är ska man fatta den och sen galoppera på mittvolten så då kommer hon måsta byta. Och som ännu mer tur är är det ju inte riktigt tävling utan bara vi som"tävlar" mot oss själva. Undrar om jag får rosett..? ;)
 
 
 
I helgen ska jag även hårdplanera ridlägerveckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0