Honey i nya tränset

Söt, om oentusiastisk fotomodell.
 
Så trött att jag inte orkar göra mer än göra wraps till middag + slänga upp den här Instagrambilden på henne i nya tränset. Vad tycks? Jag har inte helt bestämt mig för vad jag tycker om nosgrimman än - hon har så nätt huvud (cob) men ja, kanske att det funkar ändå? Hmm? Men pannbandet är bara SÅ rätt för henne, supertunt och så fint med lite blingbling! Hon gick fint på det idag och verkade inte bry sig särskilt mycket om att vi hade nosgrimma igen. Den är ändå så stor på henne att även om man har på kortaste hålet är den lös (=man får in flera fingrar under). :)
 
Vi hade en så jäkla bra dag idag, ska skriva mer om det imorgon men nu måste jag äta & sen sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0