Hästar i reklamer

 
Gudrun Sjödén har släppt en ny katalog, och i den (eller iallafall på hemsidan) finns många foton med en stor härlig Clydesdale. Budweiser har använt Clydesdalehästar i sina reklamer i många år (finns massvis på YouTube), men det är ganska populärt även bland flera andra, i synnerhet i bilreklamer syns ofta snygga poerade hästar som sträcker ut i fyrsprång. Här är några av mina favvoreklamer med hästar:
 
 
Den här reklamen för ATG är gjord av Adam Berg,
som är lillebror till Jocke Berg, sångaren i rockgruppen Kent! 
 
 
 
Den här Old Spice-reklamen var vansinnigt populär och älskad för ett par år sen.
 
 
 
Jag är inte så mycket för trav, men den här reklamen för V75 är riktigt kul.
 
 

Något oklart hur detta är en byxreklam.. men den är rätt cool!
 


Kommentarer
Linda

ATG reklamerna är riktigt bra. Även om "sporten" lämnar en hel del att önska.
Men den där Old Spice reklamen var ju skitbra =)

Svar: Ja, verkligen (ang att trav lämnar en hel del att önska).
Haha ja den är kul :)
Borrowed Hearts

2012-11-15 @ 22:40:36
URL: http://stjarnstalar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0