Frånvaro

Usch, förlåt bloggpausen! När appen finns har man ju egentligen ingen anledning att INTE blogga men.. Nej, blä. Ska bättra mig!

I fredags blev Honey vaccinerad så på lördagen tog vi det bar lugnt. Efter bara träning i två veckor var det ganska skönt att ta en kravfri barbackatur i skogen! Vi red genom skogen vid Göranstorp, och sen ville hon själv gå ner för klätterbacken. Den är ganska brant, speciellt mot slutet (om man kommer uppifrån) så gissa om jag fick benträning när jag skulle hålla mig kvar på henne neråt! Det var mer jag som fick jobba idag, både balans och ben! :) Klätterbacken tar slut vid en vändplan där vi nästan alltid galopperar hem ifrån och hon blev lite irriterad på att hon inte fick det. Istället övade vi lite form i skritt så hon skulle få något annat att tänka på, innan vi tog varggropen hem. Mysig tur!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0