Lortmaja!

Så för att sammanställa veckan som gått; förra måndagen - ryggont. Fre, lör, mån - vila pga getingstick. Dvs bara kolla/klappa, förra måndagen fick hon ju en ordentlig genomryktning av mig. Det märktes ju inte igår kan jag ju säga, efter en veckas vila såg min hand ut såhär efter jag kliat hennes myggbett i 5 minuter! :D

Och nu ska jag snart ha semester i Luleå & Göteborg så jag missar 4 riddagar, inte mycket rida denna månad! Men så är det ju ibland. Förhoppningsvis är hon iallafall ridbar på fredag. Bulan hade gått tillbaka igår, nästan helt. Däremot satt en fästning på den - kan den ha vart boven hela tiden? Hon haltade inte igår men jag red ändå inte, bäst att ta det säkra före det osäkra och låta den gå ner helt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0