Lite allmänna kvällstankar

Har en riktigt seg vecka , så jag längtar verkligen till stallet imorgon! Tempoväxlingar/intervaller står fortfarande på schemat men jag vet inte riktigt om vi ska ta dom på ridbanan eller ute. Jag tror Honeys humör får bestämma, helt enkelt. På söndag ska hästarna flytta in i stallet igen, tycker personligen att det ska bli skönt för då blir det att man träffar folk mer än vad man gör idag när man inte behöver bry sig om när hästarna ska in och behöver kvällsfodras. Och så tycker jag det är mysigt att börja pilla med hö och foder och mocking. Jag vet, jag är knäpp. ;)
 
Har just läst Nellies inlägg om vad som hänt henne på Ponnycupfinalen och det låter helt jävla väck. Nu är ju Nellie ganska ung och det finns väl säkert en annan version, men det låter ändå som ett väldigt hårt utfall mot en liten 12-årig tjej. Fytusan alltså, vad skönt att man aldrig vart tävlingstjej, låter ju sjukt bittert. Jag brukar inte läsa hennes blogg mer än nån gång då & då men hon verkar vara en tuff liten tjej som får ta mycket skit, även från vuxna. Jag hade INTE pallat det när jag var tolv..
 
Min bästa placering, 2:a plats på ridlägerhopptävling, med finaste Strimma.
Jag var 14 år gammal!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0