Vidskeplig

Märker att jag fortfarande nästan håller andan nu och väntar att Johanna ska SMS:a att hon är dålig igen. Men som sagt var hon 100% cool i benet i förrgår så hoppas hoppas att det verkligen är bra nu. Nojig :) Johanna instagrammade från hästryggen igår så det ska förshoppningsvis inte vara problem att rida idag heller. (OBS nu blir jag nojig att hon är varm för att jag skriver såhär peppar peppar tvi tvi tvi)
 
Är inte exakt stekarvarmt här nu men det är sol iallafall. Så skönt att vara ledig igen, har känns som både måndag & lördag hela dan och nyss var man ledig och så är jag ledig igen nu! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0