Varm härlig dag!

 
Idag gjorde jag min första lyckade pannluggsknopp! Det kanske inte är så märkvärdigt för er som kan men jag kan inte så jag blev jätteglad! Åh vad snygg hon vart på Riks om vi kunnat åka. Idag blev det tur med Helenas barbackapad (som jag tidigare fått lov att låna). Spände den lite fört löst (pga hon svällde upp sig och jag var lite osäker på hur hårt den skulle sitta) så den gled lite i småtraverna men annars gick det bra.
 
Eftersom Johanna badat i förrgår ville jag också, så vi tog varggropen. Hon behövde lite övertalning att gå i men jag tror hon insåg direkt hur skönt det var när det var varmt ute, hon plaskade ett tag och sen gick vi vidare. Sen styrde hon själv ner mot andra stranden och där gick hon direkt i själv. Det är jättestenig botten där så vi var inte i så länge. Sen red vi en bit mot göranstop och travade lite men hon var DÖDSPIGG och ville mest galoppera plus att gjorden gled lite som sagt.
 
Såå varmt. Ingen bra dag att vara bakis på.
(Även om det mesta försvann i stallet)
 
 
Plask plask.


Kommentarer
Linda

Vad mysigt!
Läste pannkakslugg först och funderade var sjutton det var för nått =P

Svar: Hahaha!
Borrowed Hearts

2014-05-24 @ 22:00:23
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0