Valdag & Mors dag

Började dagen med att rösta, sen har jag ätit våffelfrukost med jordgubbar och nu ska jag snart åka och styrketräna och sen se X-Men: Days of Future Past. Underbar dag! Jag älskar att rösta och det är så viktigt att rösta i EU-valet i år när rasisterna får ökad framfart i hela Europa. Jag är egentligen Miljöpartist men till EU-valet blev det Feministisk Initiativ för min del, kryssade även för Soraya Post för jag tycker hon är helt fantastisk.
 
Hursomhelst! Nu startar två roliga veckor;
 
v22
Måndag Jobb, Honey
Tisdag Jobb, styrketräning
Onsdag Ledig, styrketräning
Torsdag Ledig, AR-Clinic m Bettan (hästarna släpps på sommarbetet)
Fredag Jobb, Honey
Lördag Styrketräning
Söndag Åker till Göteborg, se på Kent
 
v23
Måndag Åker hem från Göteborg, Honey (ev styrketräning, om jag hinner? Beror på när jag komm hem/bussar etc)
Tisdag Jobb, Honey
Onsdag Jobb, Honey
Torsdag Jobb, Honey
Fredag Ledig, Honey & styrketräning
Lördag Honey (ev styrketräning om det inte blir av på måndagen)
Söndag Honey, styrketräning
 
Så bara Honey 2ggr nästa vecka alltså men desto mer veckan därpå! Och Kent och clinic och ledighet och ändå bra med träning!
 
 
Och på tal om Mors Dag; här är världens bästa mamma på min gamla medis Lucas.
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0