Prommis

Idag blev det skyfall på dan och hon hade inte täcke, så det var ajaj i ryggen idag. Frida hade tagit in henne och gett hö, hon ömmade inte exakt men var klart irriterad ändå när jag klämde på ryggen så det blev fleece på och prommis med Helena & Sudden, asfalten till Manilla och sen Upplandsleden till Göranstorpsvägen och hem. 
 
 
Långöra.
Det var ganska varmt ute men fuktigt, tänkte först köra utan fleecen när vi gick men sen tänkte jga att nä, hon är en mes. Och hon var inte alls varm under sen så jag tror inte hon var bekymrad av den heller. Sen skjuts hem av Helena <3 Och denna vecka blir det onsdag istället för fredag, och nu ska det bli bra väder så det blir nog rida av då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0