Lilla tjockisen!

Men gud vad tjock hon ser ut, tänkte jag idag när jag tog ett kort på henne. Sen tänkte jag att jag bara måste inbilla mig, hon var ju så snygg förra veckan? Sen kommenterade Johanna detsamma om en video jag lade i Ridtravarforumet och då var jag tvungen att jämföra.
 
 
Översta kortet taget 26 april, understa 3 maj
 
Hon har legat och sovit på kiss (...) varav lite raggig på sidan men alltså gawd! Måste ju vara sockret i gröngräset eller nåt? Jaja går det som det gått blir det mer motion nu. Lilla knubbfia ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0