Egen träning + bil



Tänkte börja lägga upp mina steg från stegräknaren här eftersom jag inte har nån personlig blogg. Min träning är viktig för ridningen också. Igår började jag med stegräknaren efter 1,5 veckas uppehåll (pga Kentresor) och det var en bra första dag, 11708! (Har 10' som mål men 7000 är OK) Idag ska jag och träna också, har inte helt bestämt mig för om det blir styrketräning/bollträning som i söndags, eller om jag ska springa. Vi får se.

Igår pratade jag lite bil med Helena & SMSade även med min bror, först hade jag tänkt att jag skulle köpa Puma men jag kom på att ska jag ändå köpa bil så borde jag köpa en som jag har dragkrok på så jag kan dra en häst i transport om behov för det skulle uppstå. Min bror är bilmekaniker och erbjöd mig direkt att hjälpa leta bra bil. Iiiih. Nu ska jag bara få tummen ur med sparandet. Går allt som jag vill kan jag lägga undan lite större summor Juni, Juli, Augusti-lönerna och förhoppningsvis borde jag då kunna börja leta i slutet av sommaren. Är bara rädd för att nåt oväntat ska komma ivägen men håller verkligen tummarna för att det blir såhär nu. Vill ha en bil så mycket så jag vill nästan inget annat alls just nu. Bil bil bil.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0