Clinic!

Oooooh jag ska på Clinic! Kuuuuuuul :D
 
Såg en clinic i AR som ska vara på Wiggeby (lyxig gård nära Väsby) nästa vecka, inte alls dyrt som fotfolk. Slängde vidare den på Facebook och trodde väl egentligen inte att jag skulle få nåt svar eftersom få brukar vilja hänga med mig på konstiga saker. Men Bettan ville så nu har jag skickat iväg en anmälan! kul! Alltid roligare med nån än själv!
 
Många brukar säga åt mig att jag nog skulle gilla AR. Jag tror jag skulle ha svårt att släppa det engelska helt men jag är ju som tidigare bekant alltid öppen för andra principer och har alltid velat veta mer om AR. Det verkar som en superspännande clinic, instruktören heter Christoffer Dahlgren. Såhär står det i inbjudan till clinicen:
 
 Christofer har ett lättsamt, ödmjukt och opretentiöst sätt att undervisa på och bjuder på sina kunskaper genom ett språk som alla kan ta till sig. Den här kursen är både för dig som är helt ny inom AR och för dig som kommit en bra bit på väg. Nivån på alla ekipage varierar och visar på stor bredd inom utbildningstrappan. Ta chansen att vara med under denna dag och ta del av en av de absolut främsta inom Akademisk Ridkonst!
 

Jag är ledig både onsdag & torsdag nästa vecka och hade inget inplanerat så detta blir skitkul! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0